Saturday, July 12, 2008

Waffle

Felavattuk a Waffle sütőt, amit a Yard Sale-n vettünk legalább pár hónapja. Működik jól, minden rendben van vele. Csinos kis waffle-ket (gofrikat) sütöttünk. Mivel ezek aránylag puhák, nem porcukorral szórtam meg őket, hanem őszibarackból és nagyon kevés vanília joghurtból csináltam hozzá szószt. Roppant finom lett. :)

A waffle recept a következő: 1 3/4 csésze liszt, 2 evőkanál cukor, 1 evőkanál sütőpor, 2 tojás, 1 3/4 csésze tej, 1/2 cséze olaj vagy olvasztott vaj, 1 teáskanál vanília esszencia. Egy tálban összekevertem a lisztet, cukrot, sütőport és negyed teáskanál sót. Egy másik edényben felvertem a tojásokat, belekevertem a tejet, olajaat és vaníliát. A tojásos keveréket hozzáadtam a lisztes keverékhez és összekevertem. Aztán a megolajozott waffle sütőben szépen kisütöttük a gofrikat.

No comments: