Sunday, October 28, 2007

Pumpkin Pie

Ma Pumpkin pie-t, azaz Sütőtök tortát sütöttem. Aránylag jól sikerült, bár nem egészen olyan lett, mint terveztem. A töltelék túl nedves lett és ettől a tészta is átázott. Pedig a receptet követtem. Majd legközelebb nem teszem. :)

De lehet, hogy megint csak abba futottam bele, hogy az ír liszt nem olyan, mint a magyar vagy az amerikai, hanem másmilyen, a Rama margarin megfelelőjéről és a rengetegféle cukorról nem is beszélve.

Ehhez a tortához például direkt vettem demerara cukrot. Legutóbb valami sütihez caster sugar kellett, a muffinhoz pedig sima fehér és barna cukor kell. Ezek után a wikipedia-n már el is olvastam, hogy mik ezek a különféle cukrok. Érdekes volt a cikk, de még nem vagyok benne biztos, hogy tényleg szükség van ennyi félére.

No comments: