Friday, October 19, 2007

Mince Pie

Úgy fest, mégsem lesz rendhagyó nálam, hogy nem saját főztömről adok itt hírt. Ma ugyanis a Mince Pie-ról írok, amit nem készítettem, csak kostóltam. Ez egy tipikusan karácsonyi süti itt az íreknél (gondolom az angoloknál is), de ma ez volt a 11 órai Tea & Coffee Meeting-en a menü. Nem rossz ízű, de elég nehéz cucc. Ez egy süti, kb. olyan, mint egy lapos muffin. Körben, meg a tetején tészta van, és a belseje minced meat-tel van töltve.

Ez a minced meat (szó szerint darált hús) engem már sokszor ijesztegetett a boltban. Ugyanis az élelmiszerboltokban a sütési alapanyagok között befőttesüvegben árulják ezt a sötét színű, darabos, nem túlé bizalomgerjesztő masszát. Éltem a lehetőséggel, megkérdeztem, mi is ez valójában. Ez egy massza mazsolával, szárított gyümölcsökkel, karácsonyi fűszerekkel, alkohollal és hússal.

No comments: