Sunday, November 23, 2008

Krumplilepény

Ma vacsira oldalast sütöttem, és mellé krumplilepényt. Az oldalast csak beszórtam sóval, borssal és valami steak fűszerkeverékkel aztán elhelyeztem a tepsiben. A krumplilepény sem bonyolult, viszont csinos. :)

Fogtam kb. fél kiló krumplit, meghámoztam és lereszeltem. Adtam hozzá egy apróra vágott vöröshagymát, sót, petrezselymet, és 2 tojást, valamint annyi lisztet, hogy nagyjából összeálljon a massza. Aztán ezt beleöntöttem egy lapos tart formába (kb. lapos tortaforma) és betettem az oldalas mellé a sütőbe, amikor az már úgy félig elkészült. Párom szerint ez eléggé hasonlít a "Kartoffelpuffer"-re, amit Bécsben szoktunk az utcán enni. Van benne valami, bár az zsírosabb, ami igazándiból nem hiányzott. De a fogkagyma igen, azt sajnos kifelejtettem belőle. Legközelebb nem fogom. :)

No comments: